Pågående prosjekter

Her ein noen vottar som eg ikkje er ferdige med ennå. Det gråblå med stjerne har vell ligget i strikkekassa i godt og vell eit år. Håpar noen har bursdag snart som treng vottar. Da skal dei bli ferdige. Dei røde er til ein vennine som bur i Uppsala i Sverige. Eg veit ho treng noen nå i vinter. Til dei turkise treng eg meir garn. Stress. Eg likar aller best baksida til de sorte og kvite. Dei stjernene er så fine!

Vottar som treng ein eigar når dei er ferdige.

Vottar som treng ein eigar når dei er ferdige.

2 responses to “Pågående prosjekter

  1. Tilbakeping: Post-ferie-modus | Eg sa strikk!·

Legg att eit svar

