Strikkeprosjekt numero uno: sparkedress

I forrige veke fikk ein av mine venniner barn nummer 2, kjempe stas! Så no har eg begynt på ein nydelig liten sparkedress til den lille jenta.
Eg er ikke så glad i slike nusselige fargar så eg valde heller ein lys blå/grå farge. Håpar dei liker den!
Eg strikkar dressen som er til høgre i bilete, minus knappane rundt beina. Følte på meg at det kom til å bli stress. Håpar eg ikke støyter på for mange hindringar eller at kidden er vokst så mye at den ikke passar når eg er ferdig. I will keep you posted!

Snart to bein ferdig.

Snart to bein ferdig.

2 responses to “Strikkeprosjekt numero uno: sparkedress

Legg att eit svar

