Tulipanar

Denne genseren strikka eg til Mamma for nokre år sidan og den er så fin! Eg starta ein påske, men fekk ikkje gjort han ferdig så Mamma strikka ermene og monterte han. Eg må innrømme at eg ikkje var så begeistra for mønsteret i starten. Så feil kan ein ta, for makan til fin gensar skal ein leite lenge etter! 60-tals feeling og mjuke pastellfargara, got to love it!
Denne genseren er storleik medium og er strikka på pinne 3 med Rauma finnull så han er mjuk og god.

Eg kjøpte mønstret på Husfliden i Oslo, men fant det også Ravelry, genseren heiter berre Husfliden nr.425.

http://www.ravelry.com/patterns/library/damegenser-av-raumagarn

Tulipanar

Tulipaner

Mange mange tulipaner

2 responses to “Tulipanar

Legg att eit svar

