Nye vottar

No har eg strikka enda eit par med disse vottane. Eg kan ikkje hjelpe for det, men eg tykjer dette mønsteret er så fint! Så no blir det spenande å sjå kem som får disse. Eg har noken i tankane. Men kem, det vil eg ikkje seie enno.

Dei er forøvrig strikka i Rauma tretrådersgarn på pinnestorleik 3. Også må eg feste trådane og strikke ein tommel. Men det ventar eg litt med.

PS: Eg må be om orsåk for min jallanynorsk. Min nynorskmentor og korrekturlesar har flytta heim til Førde. Så no må eg klare meg på eigahand.

Nye vottar

2 responses to “Nye vottar

Legg att eit svar

