Sumarferie

No er eg endeleg framme i Fjærland. I sumar skal eg jobbe på Hotel Mundal, det er nok ein av dei finaste plassane eg veit om. No sit vi ein gjeng i kafeen og eg har akkurat blit ein slags turistattraksjon med strikketøyet. Ei belgisk dame måtte ta bilete av meg mens eg strikka. Eg smilte og prøvde å late som at det ikkje var kleint. Men det var det. Norgesreklame på sitt beste. No strikkar eg siste tommelen på disse vottane og om ikkje lenge skal eg sende dei i posten til fine Marie som giftar seg til helga!

20130703-152402.jpg

20130703-152559.jpg

bilde

For ein plass

IMG_1831

Brunost smakar ekstra godt på tur

IMG_1828

Garasjefest

One response to “Sumarferie

  1. Tilbakeping: Grå og Grøn | Eg sa strikk!·

Legg att eit svar

