Vottar gangar to

No er endeleg desse vottane i posten på veg til Marie. Hun giftet seg i helga og eg synes det var ein passande gåve til henne. Eg tenkte det vart finast å ha dei i litt klassiske fargar så defor blei dei lys grå og koksgrå. Ein skulle ikkje tru det, men det er faktisk vanskelig å finne ein fin gråfarge og denne fargen frå Rauma garn har blitt ein favoritt. Vottane til Marie er eit mønster eg har strikka mange gongar før. Men så fann eg mønsteret til handflata og syntes det var så fint med den vesle fugelen!

Også traff eg desse fine sauene i dag når eg var ute å sprang. Dei er frå no av mine favoritt sauar.

bilde

Ein fugel i handa!

bilde

bilde

IMG_1698

IMG_1694

Fjærland by night

4 responses to “Vottar gangar to

  1. Tilbakeping: Grå og Grøn | Eg sa strikk!·

  2. Tilbakeping: Sundagsstrikking | Eg sa strikk!·

  3. Tilbakeping: V O T T A R | Eg sa strikk!·

Legg att eit svar

