We are knitters

Då eg surfa på cyberspace etter strikkeinspirasjon for ein tid tilbake, ramla eg over ein strikkeside frå Spania. Sida heiter We are knitters og selger strikkekit, hakket kulere enn Skappelgenseren. Sjølvsagt kunne eg ikkje dy meg og vart ganske så nøgd då pakka kom i postkassa. Eit perfekt strikkeprosjekt for sumaren i min all time favourite farge, mintgrønn.

IMG_1776

Strikkepinnar i tre! Got to love them!

IMG_1781

Sumar i Kragerø

IMG_1838

Snart ferdig!!

Frukpst og blogging på høgt ninå.

Frukost og blogging på høgt ninå

Toppen er valde heiter Juliet Tee og er ganske så grei strikking. Neders strikka eg ein liten vrangbord med rett og vrange moske deretter var det berre perlstrikk. Verre vart det mot slutten når det skulle strikkast ein hålmønster. Det var enklare sagt enn gjort. Eg starta på noke eg trudde skulle bli eit fint hålmønster slik som på bilete. Eg runna vel Youtube på jakt etter how-to-knitt-Eyelet-stitch videoer. Hål blei det iallefall.

IMG_1893

Ferdig resultat

IMG_1895

Her er det ferdige resultatet. Må sei eg er ganske så nøgd. Hvis noken der ute ynskjer seg eit strikkekit så er We are knitters virkelig å anbefale. Dei har masse kule gensrar og toppar og passer perfekt hvis du er litt lei av Skappelgenseren, slik eg er.

http://www.weareknitters.com

Happy knitting!

Legg att eit svar

