Mariusgensar

No har eg funnet fram Mariusgenseren min til kalde haustdagar. Den er ikkje akkurat i så tradisjonelle fargar, den minnar vell meir om 70-talet enn nasjonalromantikk i raudt, kvitt og blått. Mønsteret eg nytta fann eg hos mamma. No er det så lenge sida eg strikka den at eg ikkje hugsar ka slags garn eg nytta. Dessuten trur eg at eg må tilsettje ein bloggfotograf som ikkje nyttar iPhone som einaste fotografiapparat. Slenger med eit bilete av sjølvaste alpinist Stein Eriksen iført Mariusgensar, broren til Marius Eriksen som ga namn til genseren!

xlbb_d2_marius_154824a-1

For ein kjekkas!

mariusgenser

Og for ein stil!

IMG_2020

IMG_2024

Bloggarposen, ikkje særlig fotogen
3 responses to “Mariusgensar

  1. Tilbakeping: Dagens Mariusgensar | Eg sa strikk!·

Legg att eit svar

