Bergen

Eg var ein snartur til heim nummer 3 i helga, Bergen. Fredagen starta bra, fikk strikka på hua då eg venta på eit særs forsinka fly. Bergensarar, like overraska kvar gong det regnar for mykje. Tidligare i haust byrja eg på desse fuglevottane. Eg hadde ynskja eg hadde blitt ferdig med dei medan eg var i Bergen, men eg strikka opp garnet eg hadde med på flyet. Urutt strikkar. Mønsteret fekk tildels rimeleg hard medfart i løpet av helga. Også måtte eg ta eit bilete av Marte i carpe diem gensaren hennar. Ho er kul! No drikk eg kakao mens Stein Torleif Bjella surrar frå radioen.
IMG_2102

Skjermbilde 2013-06-12 kl. 17.22.31

IMG_2097

Gullfisk!

IMG_2091

Marte er K U L !

2 responses to “Bergen

  1. Tilbakeping: Birds | Eg sa strikk!·

Legg att eit svar

