Ny favoritt

No er eg ferdig med desse vottane, det har jammen meg tatt tid! Den fyrste votten strikka eg vel tre gonger før mønstret ble heilt riktig. No gjenstår berre tomlane, men det tar eg ein annan dag. Fargen er kanskje litt vanskeleg å sjå, men botnfargen er mørkblå og mønsterfargen er ein ljus mintgrønn farge. Kjempe fine! Eg trur disse er ein komande favoritt. Starten på dette stikkeprosjektet ligg her, ta ein titt då vell:)

IMG_2118

Bilde

3 responses to “Ny favoritt

Legg att eit svar

