Heim til jul

På veg heim måtte toget ta ein pause på omlag 2 timar på Dovrefjell, då fekk eg litt for god tid til å starte på nokre nye vottar. På desse har eg gjort ein ny vri nederst, blondekant! Det har eg aldri strikka før så det vart ein liten utfordring. Vott nummer ein ble ferdig på toget. No er vott nummer to under arbeid på hytta, mellom skikjøyring og eting.
Litt lengre nede finn du mønster til vottane. Eg strikkar dei heilt til venstre, sjølvsagt i Rauma finull.

IMG_2191
Blondekant
IMG_2195

Nummer ein

IMG_2217

God jul i stua

IMG_2290

Ferdig!

IMG_2280

Nummer to i arbeid

Rondane i det fjerne

Rondane i det fjerne

Mønster til vottar

Mønster til vottar

One response to “Heim til jul

  1. Tilbakeping: Bursdagspresang | Eg sa strikk!·

Legg att eit svar

