Post-ferie-modus

I forrige veke var eg i Chamonix og for ei tur! Så sjukt artig og så sjukt mye bra folk. Det blei lite strikking så når eg kom heim fann eg disse vottane under pågåande prosjekter, perfekt for togturen heim til Trondheim. Eg trur eg byrja på disse vottane ein gong i Bergen, for kanskje to år siden. Eg blei tydelegvis lei og gadd ikkje å gjere dei ferdige. Men no, etter ein togtur og Grandmaster Flash & the Furious Five på øyre er dei ferdige! Eg har ikkje funnet ut kven som skal få dei. Og forresten så hadde bloggen over 10 000 (!!) visninger når eg kom heim frå Chamonix! Kven i all verden skulle trudd det!

bilde 2

bilde 3

Her kjeder eg meg og høyrer på Grandmaster Flash & the Furious Five ❤

IMG_2444

og alle var samde om at det hadde vore ein fin tur

IMG_2471

Chamonix! Så sjukt fint! Mont Blanc der til høgre.

5 responses to “Post-ferie-modus

  1. Åh så fine votter Sigrid! Kanskje kan jeg bestille sånne av dig en gang vi ses;) håper det blir snart. Stor klem

    • Takk skal du ha!! Liker veldig godt fargen. Har endelig strikket de ferdige etter over ett år som prosjekt under arbeid. Ha en god helg 🙂
      Hilsen Sigrid

Legg att eit svar

