Jakke + bukse

No som julen er over kan eg legge ut bilete av årets strikkede julegåver. Sparkebuksa og jakka strikka eg til kusinen min som fekk barn i haust. Mønsteret er frå Dalegarn og begge plagga er strikka i mjuk alpakka på pinne 3. Eg strikka dei i storleik eit år, så han ikkje vekst ut av dei for fort. Sparkebuksa er beige og jakka er i ein ljus blåfarge. Det var ikkje så lett å sjå på bilete. Både jakka og buksa har eit stripemønster med 5 rette og ein vrang, og eit rute mønster i toppen. Ganske enkelt mønster. Og så fint det blir!

IMG_2202

IMG_2203

Striper nedst og ruter øvst

IMG_2204

IMG_2206

Ruter nedst og striper øvstIMG_2007Prosjektet starta på t-banen heime. 

 

15 responses to “Jakke + bukse

      • Det samme slet jeg med! Buksa ble improvisert på slutten, ikke ulik din. Jakka har jeg til gode å lage, men tror jeg må lage den en dag også for mønsteret var så fint! Klem:)

  1. Åh, endelig finner jeg noen som har strikket denne!! Sitter med den nå og har rekt opp hundre ganger. Skjønner ikke toppen av buksa! Blir ikke en rad med vrangmaser før og etter kilemaskene slik som det skal være på bildet. Huff. Hva var det du måtte improvisere?

    • Hei Tina!
      En vennine har også slitt med denne så det er ingen god oppskrift. Etter mange runder med å rekke opp og strikke nytt, endte jeg med å ikke strikke vrangbord rundt ermene på bærestykket på buksen. I tillegg skjønte jeg ikke helt hvordan kilemaskene i rumpa skulle strikkes så der strikket jeg litt frem og tilbake og la ut masker litt som det passet. Jakkeg var betydelig lettere å strikke, den kan anbefales! Hvilken farge strikker du i?
      Hilsen Sigrid

  2. Tilbakeping: Høstjakke | Eg sa strikk!·

  3. Tilbakeping: Mintgønt igjen | Eg sa strikk!·

Legg att eit svar

