Bursdagspresang

Eg strikka vottar i presang til bursdagsbornet Ida og ho ble så glad! Eg byrja på toget på veg til fjellet forrige helg, men eg vart ikkje nøgd med fargane og mønstret. Trur eg bytta farge og mønster tre gognger før eg vart mer eller indre nøgd. Her er resultatet i alle fall. Eg har lagt ut mønster for dokker som vil strikke dei, eg strikka dei til høgre. I juleferien strikka eg dei til venstre. Eg strikka blondekant på begge vottane og det blir så fint! Riktig så enkelt er det også.

Blondekant, what to do:

★ Legg opp 64 masker og strikk ein omgang vrangt. Start med å strikke *1 m vrangt, 2 m rett sammen, 5 masker rett, 1 kast, 1 m rett, 1 kast, 5 masker rett, 2 m rett sammen*. Gjenta fra * til * ut alle maskene. Neste omgang strikker du rett i alle rette masker og vrang i alle vrange masker. Slik fortsetter du annen hver gang. Blondekanten kan strikes i ønsket lengde, trur eg strikke så eg hadde mønsteret viste 12 hol.

bilde 2

Vottar med blondekant

172555627

Mønster til vottar

IMG_2739

Duke hjelper meg med å halde orden i garnnøstene

One response to “Bursdagspresang

Legg att eit svar

