Votter til Borghild

For nokre veker spurte Borghild om eg kunne strikke eit par votter til henne og sjølvsagt kunne eg det!! Eg synes det er så hyggelig når venner går rundt med mine votter, då blir eg glad. Det er fyrste gong eg strikka dette mønsteret og vottane blei så fine!! Eg nytta Rauma tretråder så dei passer for ein turbeib som Borghild.

★ Eg byrja med å legge opp 44 masker på pinne 3 eller 3,5, eg hugser ikkje, og strikket vrabgborden så lang eg ynskja. Vrangborden kan varieres med striper eller kun ensfargede slik eg har gjort. Deretter økte eg til 48 masker og strikka etter mønsteret.
★ Sett av 11 masker til tommel og fortsett med mønsteret.
Plukk opp 24 masker til tommel og følg mønsteret.

Og vips, så vart det to vottar! Borghilds votter vart dei fyrste med lapp merka med Strikket av Sigrid. Kjempegøy!

IMG_2861

IMG_2860

Strikket av Sigrid

IMG_2862

Screenshot 2014-01-27 17.36.54

Mønster til votter

12 responses to “Votter til Borghild

    • Hei, så fine votter! Vil prøve meg på disse når jeg skal kjøre tog idag. Hvor mye garn brukte du?

      Hilsen Camilla Knutsen

      • Hei Camilla! Tusen takk! Tror det gikk med ett nøste av hver farge i Rauma 3-trådersgarn. Hvis de strikkes i tynnere garn blir vottene fort veldig små, siden den kun er 48 masker i omkrets.
        Strikking er perfekt for en litt lang (eller kort) togtur. God tur.
        Hilsen Sigrid 🙂

Legg att eit svar

