Vottepar nr 45

Dei siste tre åra har eg ført eit lite regnskap over votter eg har strikka og hvem eg har gittt vottene til. Og denne veka runna eg vottepar nummer 45! Vottene er sjølvsagt strikka i Rauma finull. Mønsteret heter Granbar og er min absolutte favoritt. Eg har strikka de til kjæresten som skal på utveksling til København no i haust.

★ For herrevotter gjer du slik:

Legg opp 72 m på pinnestorleik 2 1/2. Strikk vrangbord 1 rett, 1 vrang i to omganger. Strikk mønsteret til bord. På siste omgang før vottemønsteret auar du jevnt 4 masker, totalt 76 masker. Deretter strikkas sjølve votten.

Tommel: de 13 maskene fra tommelen settes på pinner, plukk opp 15 m på oversiden samt 3 i hver side, totalt 34 m og strikk etter tommelmønsteret.

Hugs å strikke ei høgre og ei venstre vott. Det er lettare sagt enn gjort.

 

IMG_3973

172555625 - versjon 5

Vott, 76 masker

172555625 - versjon 4

Bord, 72 masker

172555625 - versjon 3

Tommel, 34 masker

7 responses to “Vottepar nr 45

  1. Nå strekker jeg disse vottene. Herre størrelse. De blir veldig store. Skal jeg tove dem for å få de mindre? Hva gjør du hvis du vil ha dem i dame størrelse?

  2. 😘 mine herrevotter jeg strikket med pinne 2 ble alt for store. Nå skal jeg prøve meg på dame størrelse. Takk for hjelpa.

  3. Tilbakeping: Haustvott | Eg sa strikk!·

  4. Tilbakeping: Bryllupsvottar | Eg sa strikk!·

Legg att eit svar

