Barnejakke med holmønster

No har eg akkurat sendt denne jaken i posten til ei vennine som fekk ei liten gut for nokre veker siden. Eg var på leiting etter eit nytt mønster til ei babyjakke då eg fann dette på Husfliden (♥︎) og då tenkte eg at eg berre måtte lære meg å strikke holmønster slik at eg kunne strikke denne jakka. Etter tredje forsøk ble heldigvis holmønsteret symmetrisk og eg ble nøgd.

Jakka er strikka på pinnestorleik 2,5 i babyullgarnet frå Dale.

IMG_3954

Siste innspurt på Strikk&drikk kveld

IMG_3989

IMG_3988

Ferdig!

4 responses to “Barnejakke med holmønster

  1. Helt nydelig jakke! Gleder meg veldig til Sigurd kan begynne å bruke den. Tusen takk, Sigrid! 🙂 Klem Marie

Legg att eit svar

