Haustvott

Eg er klar for vinter med nye vottar, og dette er vottepar nummer 50!! Det må feirast!! Dette er damevotten til dei eg strikka tidelgere i haust som du kan sjå her. Eg syntes desse blei så fine så eg måtte strikke eit par til meg sjølv, like som kjæresten.
Granbarmønsteret er og blir mitt favorittmønster. Til nå har eg strikka 7 par trur eg, og fortsatt har eg 2 par som mangler tomler.

♥︎ What to do: Legg opp 60 masker på pinne 2 1/2 med eit litt tynt ullgarn som passer til pinnestorleiken. Eg har nytta Rauma finull. Det er så mange fine fargar å velje mellom! Strikk borden etter mønsteret. På siste omgang på borden før vottemønsteret begynner, aukar du 10 masker jevnt fordelt til totalt 70 masker. Strikk etter mønsteret og fell av.

På tommelen plukkes det opp 2 masker i hverside, tilsammen 30 masker. Strikk etter mønsteret og fell av. Og der har du også nye vottar til vinteren.

IMG_4273

Haust og Sigridgenseren stikker frem under jakka.

172555625 - versjon 4

Bord, 60 masker

172555628 - versjon 3

Vott, 70 masker

172555628 - versjon 2

Tommel, 30 m

2 responses to “Haustvott

  1. Vottepar nummer 50 – skal si du står på! Jeg er alltid litt utålmodig med plagg det må strikkes en nr 2 av (som votter, sokker, pulsvarmere osv). Men det var veldig fine votter 🙂

Legg att eit svar

