Rowanvotter

I det siste har er ynsja meg ein slik fin gensar med mykje flettar og mønstre. Eg fann fort ut at det var i overkant ambisiøst. Derfor ble prosjektet skalert ned nokon hakk og vottar verka meir som riktig omfang. Mønsteret med dei to flettane har eg laga sjølv, mykje lettare enn ka eg fyrst trudde! Og så gøy det er å strikke fletter! Garnet eg nytta er tweed garn frå Rowan, kjøpt på John Lewis i London. Vottane strikka eg på pinnestorleik 3,5. IMG_4309

2 responses to “Rowanvotter

Legg att eit svar

