Betre seint enn aldri, sa folk

For nokre dagar sidan hadde eg ei lita opprydning inne på bloggen, og fann dette innlegget frå februar som eg heilt har gløymt å legge ut!! Derfor postar eg det no, mens eg ventar på vinter og snø og jul.

********

På torsdag tek eg ein minivinterferie og tek toget til fjells, rettere sagt Gudbrandsdalen, får å kjøyre ski med familien og ete god mat og ligge på sofaen og tulle med veslesyter.
Eg strikka denne genseren til ho når ho var 9 år gamal, no er ho snart 16! Og den passar fortsatt, kanskje litt kort på ermene, men kven bryr seg.

IMG_2292

IMG_2299

IMG_2775

Å.SOM.VI.KOSER.OSS

Legg att eit svar

