Garn frå Shetland

Tilbake frå ferie og klar for eit nytt år! No er eg ferdig med et par vottar eg byrja på når eg var i London tidelgare i haust. På Loop i Camden Passage, Islington, fann eg garn frå Jamieson’s frå Shetland! Har ikkje sett dette garnet i Norge og det minner litt om Rauma finull, men litt tynnare. Eg vart solgt med ein gong. Også så mange fargar å velje mellom! Ja, eg elsker London. Gleder meg allereie til å dra tilbake.

Mønsteret er favoritten, Granbar, og vil du strikke det er mønsteret her

Lese mer om Loop og bli inspirert, dei har ein finfin blogg, som du kan lese her.

IMG_4262

Garn frå Shetland

IMG_4192

Tidsfordriv på flyet

IMG_4346

Ferdige!

IMG_4151

Ny favoritt!Loop, strikkebutikk i Camden Passage, Islington

IMG_4148

Kulturell på The Nation Gallery

IMG_4077

Shoreditch!

IMG_4102

F . I . N

IMG_4056

To stykk Sigridgenser på Victoria & Albert museum

Legg att eit svar

