Strikkeåret 2 0 1 4

Oh hello, new year!

Nytt år og nye strikkemoglegheitar! Som eg har nevnt tidligare på bloggen har dette strikkeåret vært ganske så produktivt. Tilsamen har eg strikka og gitt bort 14 par vottar samt at eg strikka eit par til meg sjølv.

Her er mine vottefavorittar frå året som har gått.

Vottene til Borghild blei dein fyrste med lappen Strikket av Sigrid. STAS!

IMG_2860

Votter ble sendt i posten til min kusine som giftet seg.IMG_2689

 Hjartevotter til en annen kusine. Likte så godt disse fargene!IMG_2701Granbarvotter, ein favoritt! Her er herremodellen, og under en damemodellen.

IMG_3973 IMG_4273

Legg att eit svar

