Tømmerhoggergenser med ein vri

Til denne genseren hentet eg inspirasjon frå dei flinke Picklesjentene og deira Tømmerhoggergenser. Eg har gjort mi eiga vri ved å strikke ein anna type raglandfelling, i tillegg nytta eg eit anna garn. Eg strikka den på vanleg måte, eg skjønner ikkje kvifor ein skal strikke genseren feil vei, begynne med halsen og strikke nedover. Eg har ikkje prøvd, men eg synes det virker tungvint med tanke på ermene og legge ut maske gjevnt. For første gong kjøpte eg garn på nett, ifrå Ice yarn. Eg nytta eit av deira alpaka garn og eg vart overraska og veldig nøgd! Er i utgangspunktet skeptisk til å handle på nett fordi eg gjerne vil klemme og kjenne på garnet, men denne gongen tok eg ein råsjans.

IMG_4460

Neste ferdig med bolen

IMG_4489

Fyrste erme

IMG_4531

Ferdig genser!

IMG_4532

Strikket av Sigrid

3 responses to “Tømmerhoggergenser med ein vri

  1. Tilbakeping: Mønster til Tømmerhoggergenser | Eg sa strikk!·

Legg att eit svar

