H e l g

Denne helga har vært fylt med gode vener, strikking og fjas. Vi konkluderte tidelg at oppskrifta på ei perfekt strikkehelg måtte innehalde nokre gode og strikkeglade vener, vin, kanskje eit kafe besøk og mange timar ilag, og mykje skravling. Og som eg har kost meg!!

Vottane eg byrja på er i eit av favorittmønstra mine. Fargane kjem ikkje så godt fram på bilete, for dei er egentlig sjøgrøne i botten og gråblå mønsterfarge. Eg treng kanskje ikkje å sei det, men dei er strikka i Rauma finull på pinnestorleik 2,5.

IMG_4600

Marte på Dromedar!

IMG_4610

3 iherdige strikarar

IMG_4620

Nøgd med fargane!

Screenshot 2015-02-08 17.02.59

Mønster til vottar, 60 masker

 

Legg att eit svar

