Mintgønt igjen

Eg har strikka ein av favoritt babyjakkane mine. Dette er den tredje eg strikker i dette mønstret, og eg har ikkje gått lei ennå. Dei to andre ligg her og her. Tidligare har er nytta alpakkagarn frå Sandnesgarn og Rauma finull. Denne gongen prøvde eg eit nytt garn i frå Rauma som heiter Tumi, og for eit nydeleg garn! Det inneheld halvparten alpakka og ull, noke som gjer det veldig mjukt, og ikkje glatt slik eg ofte synes alpakka blir. Er synes nemlig alpakka for blir litt glatt og vankskeleg å få fint. Modellen er fra Sandnes sitt hefte for baby, 1310 Alpakka Silke Baby, modell 4b. Eg har gjort noke justeringar i forhold til strikkefastheten slik at det skulle passe med Tumigarnet. Når eg så igjennom bileta av dei forrige jakkene eg har strikket i dette mønsteret, så eg at eg neste har nytta samme farge på alle tre jakkene. Ja, eg er glad i slike fine og ljuse pasteller. Jakka er strikket i storleik 6 månader, strikket på pinnestorleik 3. IMG_4869

IMG_4956

IMG_4942

Så mjuk og fin!

IMG_4944

Legg att eit svar

