Genser ifrå arkivet

Skrevet i samarbeid med Husfliden i Trondheim

Denne sumaren har eg eit nytt prosjekt i samarbeid med Husfliden i Trondheim – eg har fått sjå igjennom arkivet deira med gamle strikkeoppskrifter og var så heldig å fekk velje mønster og garn til eit prosjekt! Tanken er å vise dei flotte mønstrene som ligger gjemt, og kordan eit gamalt mønster kan få nytt liv med nye fargar. Det ble eit koftemønster som eg skal strikke som genser i ljus grå og noken nydelege blåtonar! Å, som eg gledar meg!

Mønstere eg valde heiter berre Damejakke i tre farger med nummer VH 89 og er gitt ut av Husfliden i Bergen. Eg strikker i finullgarnet ifrå Rauma på pinnestorelik 3.

Foreløpig ser prosjektet slik ut:

★ Rundpinne og strømpepinner i pinnestorleik 3

★ 150 gr ljus grå, fargenr 403

★ 150 gr mørke blå, fargenr 438, her brukt som bunnfarge

★ 100 gr lysere blå, fargenr 4287

IMG_5001Eg klarte å velje mønster til slutt, men det var ikkje lett for det var så mykje fint å velje mellom!

IMG_5007

Mønster og garn

IMG_5028

Eg har hvilepuls og bena høgt

Etter ein uke heime i Bærum fekk eg byrja på gensaren og foreløpig har eg komen så langt. Er en del strikking som gjenstår før det faktisk blir ein gensar.

5 responses to “Genser ifrå arkivet

    • Tusen takk! Ja, veldig spennende med gamle oppskrifter synes jeg. Og så mange å velge mellom!! Husflider rundt om kring i landet sitter virkelig på noen kulturskatter.
      Helsing Sigrid

    • Tusen takk! Når jeg begynte å strikke, byttet jeg om litt på fargene, slik at det mørkeblå ble på vrangborden. Gleder meg sånn til den er ferdig!!
      Helsing Sigrid

  1. Tilbakeping: Vaklevoren i fargevalet | Eg sa strikk!·

Legg att eit svar

