Klar for hausten

Sjølv om det fortsatt er sumar og deilig sol har eg byrja på ein ny genser som blir perfekt når hausten kjem. Sigridgenseren min har snart hol på ermene og er ganske så slitt bak på ryggen. Eg har brukt så lang tid på å finne ut ka slags genser som kan overta for den. Eg er så glad i den at eg trur egentlig ikkje at noken genser blir det same. Uansett så treng eg ein ny som er god å ha på lesesalen utover hausen. Den er strikka i eit deilig garn i frå Sandnes garn som heiter Alpakka ull, er 65% alpakka og 35% ull. Verdas deiligste blanding.

Valget falt til slutt på ein i halvpatent i frå Sandnes garn, fra heftet 1411 modell 5.

Eg har gjort noen små justeringer. I utgangspunktet skulle den strikkast i to deler, for deretter å syes saman. Eg gjer alt for å sleppe mykje montering, og strikker derfor det heile på rundpinne. I tillegg synes eg størrelsen var litt liten, så eg har lagt ut litt fleir maskar i bolen.

IMG_5531

IMG_5582

Rolig morgen

 

Legg att eit svar

