Vaklevoren i fargevalet

Skrevet i samarbeid med Husfliden i Trondheim


Tidligare i sumar skreiv eg om gensaren eg strikkar i samarbeid med Husfliden i Trondheim.

Tanken min er å vise ka slags fantastiske mønstre som husfliden har i sitt arkiv og korleis dei kan nyttas på ein ny måte og med nye fargar. Eg starta jo med tre fargar før sumaren. Etter ei veke med strikking hjå mamma og pappa i starten av juni, var eg ikkje heilt fortruleg med fargane. Då eg kom heim til Trondheim og byrja sjå gjennom garnkorga, fann eg riktig farge. Eg gjekk nokre rundar med meg sjølv før eg byrja rekke opp. Uansett kor misfornøgd eg er, er det ikkje gøy å rekke opp at det ein har strikket.
Eg har strikket bolen på nytt og han er snart ferdig. Det fyrste ermet har eg såvidt starta på. Eg skal på fjellet i helga, så det blir nokre strikketimar i bil.

IMG_5391

Genserstrikking i Paris

IMG_5028

Gamle farger

IMG_5736

NYE farger! Mørkegrått i stede for lysegrått

Legg att eit svar

