Mønsterkræsj

Skrevet i samarbeid med Husfliden i Trondheim


I helga var eg på strikk & drikk hjå ei vennine og vi hadde det så hyggeleg at eg ikkje merka at eg strikka feil mønster! Det tokk meg litt tid før eg oppdaga det når eg hadde komen heim. Det heile ble rekket opp på sundagen. Nå har eg nilest mønsteret, så no stemmar det. Dette mønsteret gir meg litt hjernetrim!

IMG_5738

Det startet bra

IMG_5803

Feil mønster ble oppdaga sundag morgon

IMG_5736

Riktig mønster



Legg att eit svar

