Ny vottetaktikk

Nokon gonger er tanken betre enn sjølve prosjektet. Denne votter er eit slikt tilfelle. Garnet kjøpte eg forrige veke i ein liten og sjarmerande butikk i Gamla Stan i Stockholm som het Makeri 14. Dama i butikken viste meg ein prøvelapp som var strikket på pinne 3, og ho sa at ved mønsterstrikking kunne eg nytte pinne 3,5. Men denne gongen funka det berre ikkje. Eg vil kalla meg ein relativt erfaren vottestrikkar med mer en 50 par vottar fordelt på venner, familie og meg sjøv. Men noken gongar passar berre ikkje mønster og garn og pinnestorleik saman. Ny taktikk er tynnare pinner og eit anna mønster. Garnet heiter Supersoft og er i eit 2-tråds garn i ren nyull i ein nydeleg grønnfarge. Merket er eit eg ikkje har sett før. Det er eit dansk merke som heter Holst garn som hadde som utroleg mange fargar å velje mellom.

IMG_5851

IMG_5852

Ikkje nøgd med mønster, garn eller pinnestorleik

3 responses to “Ny vottetaktikk

  1. Hei! Dette garnet «blomstrer» ved vask, det fluffer seg opp og blir fyldigere – så ikke gi opp, det blir mye finere enn det ser ut til 🙂

Legg att eit svar

