Docklightgenser

Eg har lenge surfa på nettsidene til Brooklyn Tweed og forelska meg i alle dei fine genserane og jakkene. Eg har ikkje klart å bestemme meg for ka eg skulle strikke før no. Det blei genseren Docklight, som har eit nydeleg blondemønster på forsiden og baksiden og patentstrikk i mellom desse blondene. Genseren har sett-inn ermer, noe eg aldri har strikket før, så det må eg lære meg. Brooklyn Tweed har eige garn, men det er vanskeleg å få tak i her i Noreg, eller det kostar ein formue å kjøpe via nettet. Etter litt research på Instagram (♥︎) fann eg ut at ein kunne nytta Pure Wool-garnet i frå Pickles. Mykje enklare å få tak i og mykje rimeligare, så eg bestillte med ein gong i fargen Fenikkel. Eg fikk tips om et ein ikkje treng meir en 2 1/2 nøste. Herleg!

IMG_5924

Snart ferdig med bolen

IMG_5926

Patentstrikk og blodestrikk i skjønn forening

One response to “Docklightgenser

  1. Tilbakeping: Docklightgenser og verdens største glis | Eg sa strikk!·

Legg att eit svar

