Strikkeåret 2 0 1 5

No har bloggen hatt seg ein real ferie grunna eksamen og juleferie. Eg hadde litt startvanskar i januar, men no er bloggen oppe å går igjen. Før eg legger ut noko nytt vil eg vise det eg har strikka i 2015.

Det fyrste eg strikka var Tømmerhuggergenser til kjæresten. Fyrst ein i sort.

IMG_4531

Og så ein i grå. Heldigvis passar denne også til meg.

IMG_4669

Ein Tømmerhuggergenser til veslesyster Hedvig i ljus grå alpakka.

IMG_4799

Eg strikka ei babyjakke i Tumigarnet i frå Rauma garn. Ull og alpakke er ein perfekt kombinasjon! Mønsteret er i frå Sandnes Garn.

IMG_4942

2 par vottar på bestilling av ei venninne som skulle i bryllup.

IMG_5063

Bakgårdstopp i frå Pickles. Dette var bursdagspresang til veslesyster Fanny. Ho kledde den grønnfargen så godt!

IMG_5863

Eg begynte på ein genser i eit gamalt mønster i frå Husfliden. Fekk strikka ein god del på ferie i Paris.

IMG_5395

Tskjorte til meg sjølv i linegarnet i frå Sandnes Garn.

IMG_5127

Genser i halvpatent til meg sjølv. Alpakka Ull garnet i frå Sandnes Garn ble ny favoritt. Elsker den blåfargen!

IMG_5698

Søndag og ny genser.

IMG_5708

Topplue til meg sjølv i restegarn

IMG_5802

Eit par Hjartevottar på bestilling.

IMG_5846

Endå ein genser til kjæresten. Han synes min genser i halvpatent var så fin at han ønska seg ein lik. Denne er strikka i Pickles Pure Wool i fargen Trehytte.

Som en på Intsgramprofilen min kommenterte: He wears it well.  Eg er ganske enig.

IMG_6040

Årets julegave til mamma vart genser i halvpatent. Eg kan snart mønsteret utenatt! Denne er også strikka i Alpakka Ull garnet i frå Sandnes Garn.

IMG_6083

 

Legg att eit svar

