Den perfekte genseren

Tidlegere i våres strikka eg ein Docklightgenser ifrå Brooklyn Tweed i Pure wool-garnet frå Pickles. Den har eg brukt så mykje at et ville strikke ein til! Eg har lenge ynskja meg ein tjukk og god genser, men synes alltid at dei kan bli litt for store. Men Docklight er perfekt! No nytta eg det opprinnelige garnet som genseren skal strikkes i, garnet Shelter. Eg valde ein deileg rosafarge, Camper, perfekt for norsk sumar.

Gensere strikkes på pinne 4 i kombinasjonen halvpatent og holmønster. Eg har strikka storleik 35 1/4, som er den miste storleiken. Eg byrja på 39, men det vart for stor.

Sheltergarnet er så deilig! Luftig, tjuky og mjukt – alt på samme tid. Denne genseren kommer eg til å bruke mykje!

IMG_6358

IMG_6438

Bolen er snart ferdig

IMG_6498

Ny genser på Astrup Fernley museet

2 responses to “Den perfekte genseren

  1. Tilbakeping: Sumar og litt strikking | Eg sa strikk!·

  2. Tilbakeping: Strikkeåret 2 0 1 6 | Eg sa strikk!·

Legg att eit svar

