Sumar og litt strikking

Sumaren starta med at eg fekk ein diger pakke i posten fra Woolspire med garn i får Brooklyn Tweed – Shelter garn i ei nydeleg rosafarge som skal bli ein Docklight gensar! Har skrevet eit innlegg om den her. Eg har ikkje fått strikka så mykje anna, men det gjør ikkje noke, for denne genseren er heilt perfekt!

IMG_6358

Fyrst var eg ein tur i deilege London. Gekk gatelangs, åt lunsj i parkar, var på museum, fine bokhandlarar, drakk god kaffe og fekk løpt nokre morgonturar i parke hjå der vi budde.

IMG_6390

Langs Regent’s Canal, på veg mot Broodway Market

Deretter hadde eg litt ferie heime. Der fann eg mamma si garnvinde frå 1974. Fortsatt like fin! Fekk nøsta opp alle nøstaned ifrå Brooklyn Tweed.

IMG_6445

Genseren vart ferdig og eg og systrene åt frukost hjå Åpent Bakeri. Må alltid innom der når eg er heime!

IMG_6474

Måtte ein tur på Munch museeet og så ein tur innom botanisk hage og Viktoriahuset. Så fint!IMG_6484

Fekk  med meg utstillinga på Atsrup Ferlney også. Vil si eg matcha utstillinga i min nye gensar!IMG_6498

Mellom jobb og boklesing har eg strikka nokre klutar og kopphåndklede, ellers ikkje strikka så mykje. No må eg finne meg eit haustprosjekt! Har nokre godbitar oppe til vurdering. Har så lyst til å strikke ein genser med fletter!IMG_6583

 

Legg att eit svar

