Genser i halvpatent til lillesøster

Da lillesyster fylde 18 år ønskja ho seg ei genser og da måtte eg jo strikke ein! Ho vart med på Pickles og valde farge. Det ble Pure wool, i fargen Skog.
Genseren er strikka med utgangspunt i ei oppskrift i frå Sandnes garn. Eg har strikka denne modellen eit par gonger. Orginalgenseren kan du se her og her. Denne her er strikka i Pickles Pure wool.
På denne la eg opp 162 m på pinne 4 til bolen. Ermene husker eg ikkje makseantallet på.

img_6052

Nøgd etter besøk hjå Pickles

img_6056

Heime hjå mamma og pappa

img_6063

Strikking hjå ei god venninne heime på Frogner

img_6134

img_6167

Lillesøster på Bristol

One response to “Genser i halvpatent til lillesøster

  1. Tilbakeping: Strikkeåret 2 0 1 6 | Eg sa strikk!·

Legg att eit svar

