Grønn haustgenser

Denne genseren er eit resultat av litt opprydning i garnkorga. Tidlegere i haust strikka eg denne jakka i alpakka og Kidsilk Haze frå Rowan. Garnet har eg fått av mamma, som kjøpe dei på salg. Kidsilk Hazegarnet er veldig drygt, så til jakke nytte eg berre 5 nøster. Eg har tatt utgangspunkt i mønsteret til jakka, men har gjort de vrange firkantene litt større. De ga et fint og litt grovere uttrykk! Denne genseren passer bra som eit enkelt og raskt prosjekt. Det er enkelt å bruke et annet garn eller gjøre genseren større. Denne er ca størrelse M, og på meg sitt den løst, men ikkje for løst, som til dømes Skappelgensere. Ei ting som kan være greit å hugse, er at slike gensere ofte strekkar seg og blir større. Eg har defor strikket den litt fast fordi eg veit at den strekker seg og blir meir romslig. Det skjedde med jakken eg strikket i samme garnet.

Dette treng du
Garn nok til ein genser.
– Eg nytte ei tråd Tynn alpakka frå Du store Alpakka og ei tråd Kidsilke Haze frå Rowan. Rowangarnet kan være vanskeleg å få tak i, men det finnes mange andre fine alternativ som kan strikkes på pinne 5,5. Eg trur eg nytta 6-7 nøster Tynn alpakka og 4-5 nøster Kidsilke Haze, tilsammen 350 gr alpakka og  100-125 gr Kidsilke Haze.

Tips og trix
Eit garnalternativ kan være å bruke Mini alpakka og Suri frå Sandnes garn, eller eit anna tynt alpakka garn og eit pusete og deilig garn. Eller nytta ei trå av eit garn som passar til pinne 5,5 eller 6. Hvis du har garn som passar til pinne 6 går det helt fint. Dette er ein ganske generell oppskrift som det er lett å tilpasse eller gjøre justeringar. Til dømes å strikke med tjukkare pinnar eller nytta eit anna garn. Strikkes den med tjukkare pinner, blir den litt større, men fortsatt fin i fasongen. Hvis ein ønskjer ei større genser, kan ein leggje ut 10 masker ekstra og strikke ermen i samm storleik. Da blir bolen litt større, men genseren får fortsatt ein fin passform siden ermene holdes smale.

Mønster
♥︎ Bolen: Legg opp 158 m på pinne 5,5 og strikk vrangbrot 2 rett, 2 vrang rundt på strømpepinner 8 omgonger. Strikk ei omgang rett før du begynner på mønsteret. Mønsteret finner du lenger ned på siden. Begynn med 2 vrang, 2 rett og gjennta ut omgangen. Neste omgang strikkes rett, før det strikkes 2 vrang, 2 rett igjen.

♥︎Ermer: Legg opp 40 m på pinne 5,5 og strikk vrangbrot2 rett, 2 vrang. Legg ut 1 m, til 41 m. Denne masken er midtmasken og strikkes rett, her økes det ein maske på kvar side. Øk jamnt fordelt 7 gonger, til totalt 55 m. Øk ca kvar 5. cm. Strikk til ermet er 50 cm. Fell av 2 masker og strikk til det er 3 masker igjen og fell av. Total felles det 5 masker midt under. Strikk eit til erme.

Når ermene og bolen er ferdig, settes ermene på i kvar felling på bolen. Der ermet møter bolen skal det felles til raglandfelling

Heilt til slutt vil eg sei at eg blir så glad hvis du skal strikke genseren og sender meg eit bilete! Eller berre seier Hei, eg strikkar på genseren din nå! Og hvis du lurar på noke eller treng garntips eller andre tips hjelper eg det meir enn gjerne.

fullsizeoutput_2266

Verdens mjukaste genser! 

img_7136img_7135img_7134

fullsizeoutput_21eb

Mønster: mørke ruter er vrang mansker, lyse ruter er rett masker

Legg att eit svar

